Program Lojalnościowy
SANOCKA CareClub
SANOCKA CareClub
Zbieraj punkty i wymieniaj je na nagrody!
Korzystasz z naszych usług?
Serwis / Samochody Używane na Sanockiej 92?
Teraz możesz czerpać z tego dodatkowe korzyści.
Dołącz do naszego programu lojalnościowego przy najbliższej wizycie na Sanockiej 92.
Po zebraniu pełnej puli punktów, możesz wymienić je na następujące nagrody:
- 70% zniżki na wybrane akcesoria dostępne w aktualnej ofercie Działu Oryginalnych Części i Akcesoriów Rzepecki Mroczkowski
- przechowanie opon przez sezon za darmo
- czyszczenie klimatyzacji - płacisz tylko za filtr.
Nagrody mogą ulegać zmianie w zależności od dostępnych produktów i usług.
Informacje o aktualnej puli nagród - w tym miejscu i u Twojego Doradcy.
Sanocka CareClub - Serwis / Certyfikowane Używane
Regulamin
Regulamin
Regulamin Programu Lojalnościowego „Sanocka CareClub”
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w programie lojalnościowym „Sanocka CareClub”, dalej: „Program”.
- Organizatorem Programu jest Rzepecki Mroczkowski Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sanockiej 92 w Poznaniu zwana dalej „Organizatorem”.
- Program skierowany jest do klientów indywidualnych korzystających z usług Serwisu na ul. Sanockiej 92 w Poznaniu oraz/lub salonu Samochodów Używanych na ul. Sanockiej 92 w Poznaniu Organizatora.
§2 Zasady uczestnictwa
- Uczestnikiem Programu może zostać każda osoba fizyczna, która:
- a. korzysta z usług serwisowych przy ul. Sanockiej 92 w Poznaniu Organizatora,
- b. lub dokonuje zakupu samochodu używanego przy ul. Sanockiej 92 w Poznaniu Organizatora,
- Dołączenie do Programu jest dobrowolne i bezpłatne.
- Po przystąpieniu do Programu klient otrzymuje Kartę Lojalnościową w formie wizytówki, służącą do zbierania punktów w postaci naklejek.
§3 Zasady przyznawania punktów
- Punkty w Programie przyznawane są za określone działania klienta według następującego schematu:
- Dołączenie do Programu – 1 pkt
- Wykonanie przeglądu – 2 pkt
- Pozostałe usługi serwisowe – 1 pkt za każde wydane 1000 zł (brutto)
- Zakup samochodu używanego – 3 pkt
- Punkty mają postać naklejek, które uczestnik umieszcza na swojej Karcie Lojalnościowej.
- Naklejki są wydawane przez pracowników Organizatora po wykonaniu i opłaceniu usługi lub zakupie.
- Uczestnik ma 12 miesięcy od daty dołączenia do Programu na zebranie pełnej puli naklejek i ich wymianę na nagrody.
§4 Nagrody
- Po zebraniu odpowiedniej liczby punktów uczestnik ma prawo do wyboru jednej z dostępnych nagród.
- Aktualne nagrody w Programie obejmują:
- Przechowywanie opon przez jeden sezon – bezpłatnie
- Czyszczenie klimatyzacji – uczestnik płaci wyłącznie za filtr
- Akcesoria samochodowe – zniżka 70% na wybrane produkty dostępne aktualnie u Organizatora.
- Nagrody są dostępne do wyczerpania zapasów. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w ofercie nagród.
- Wymiana punktów na nagrodę odbywa się w punkcie obsługi klienta Organizatora, po okazaniu kompletnej i ważnej Karty Lojalnościowej.
§5 Ważność punktów i karty
- Punkty zgromadzone na Karcie Lojalnościowej ważne są przez 12 miesięcy od daty pierwszego wpisu.
- Po upływie tego okresu niewykorzystane punkty przepadają, a karta traci ważność.
- Uczestnik może przystąpić ponownie do Programu, otrzymując nową Kartę Lojalnościową.
§6 Postanowienia końcowe
- Uczestnik ma obowiązek przechowywać Kartę Lojalnościową – jej zagubienie skutkuje utratą zgromadzonych punktów.
- Program lojalnościowy nie łączy się z innymi promocjami lub rabatami, chyba że Organizator postanowi inaczej.
- Wszelkie reklamacje dotyczące działania Programu należy zgłaszać pisemnie na adres Organizatora w ciągu 14 dni od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą reklamacji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia lub zawieszenia Programu w dowolnym momencie, informując o tym uczestników z 30-dniowym wyprzedzeniem poprzez media społecznościowe i stronę internetową www.rzepeckimroczkowski.pl.
- Przystąpienie do Programu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.